Instagram des de zero

Les inscripcions finalitzen en

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Susana Jiménez Comunicación Girona

Aprèn a dissenyar la teva estratègia de comunicació a Instagram

des de zero i amb el meu acompanyament.

Fa temps que penses que necessites obrir el perfil d’Instagram per al teu negoci, però no saps ni per on començar?

Potser ja tens un perfil, però improvises les teves publicacions perquè no t’has marcat uns objectius ni segueixes cap estratègia?

Saps que gestionar bé l’Instagram del teu negoci t’ajudarà a donar visibilitat a la teva marca, crear comunitat, fidelitzar clients i augmentar les vendes, però no saps per on començar ni quin camí seguir. Voldries un Instagram coherent amb la teva imatge de marca, que et permeti diferenciar-te de la competència i atregui els teus potencials clients.

Amb aquest programa, t’ajudaré a construir des de zero l’estratègia d’Instagram que necessites per donar visibilitat i fer créixer el teu negoci.

Instagram des de zero 

10 setmanes (del 5 de febrer al 4 de juny)
amb una sessió online de 2 hores cada 15 dies.
Dissabtes de 9 a 11h.

Un programa grupal per a 6 persones emprenedores o empresàries que volen agafar les regnes del seu Instagram i dissenyar amb mi una estratègia de comunicació que doni vida al seu negoci.

Seguirem els mateixos passos que faig servir per construir l’estratègia dels meus clients, des de la concreció de la proposta de valor, fins a l’elaboració d’un calendari editorial que treballarà pels teus objectius d’engagement i vendes.

Un programa de 10 setmanes, cinc mesos, en què a través de sessions grupals construirem l’estratègia de comunicació de les teves xarxes socials.

Aquest programa és per a tu si…

  • Instagram se’t fa bola, no publiques de fa temps i el vos reactivar.
  • Et sembla que el teu perfil d’Instagram no representa la teva marca.
  • Improvises les publicacions i dediques massa temps a aquesta xarxa
  • T’agradaria entendre com funciona l’algoritme i que es converteixi en un aliat per a tu.
  • Vols aprendre quins objectius pots marcar-te i quines són les estratègies que et permetran assolir-los
  • Necessites posar-te al dia de totes les funcionalitats que te i aprendre a esprémer-les al màxim.
  • Vols entendre les estadístiques per saber què fas bé i què no.
  • Necessites saber com fer que els hastags treballin per a tu.
  • Ets una persona compromesa i estàs disposada a treballar durant 2 mesos i mig en aquest programa.

 

¿Què treballaràs amb mi?

SETMANA 1. Principis bàsics

Què és instagram, com funciona l’algoritme, consideracions per crear un compte, quins formats existeixen.

SETMANA2. Auditoria de marca I

  • qui sóc
  • què ofereixo
  • per què jo?

SETMANA 3. Auditoria de marca II

  • a qui em dirigeixo
  • els meus valors de marca
  • la meva competència.

SETMANA 4. El Brand Book

La biografia, estructurar històries destacades, llenguatge i tonode la meva comunicació, pilars del meu contingut.

SETMANA 5. Un feed creatiu

Coherència amb el branding de la meva marca,
objectius,moodboard, plantilles i eines.

SETMANA 6. Formats i funcionalitats

Estratègies per a stories i reels. IGTV, Guies.
Missatges preestablerts, millors amics
shop, enllaços, música.

SETMANA 7. El calendari editorial

El buyer journey. Contingut viral, educatiu, de connexió, deventes. Un format per a cada contingut, la interacció.

SETMANA 8. Un bon text. Els hastags

L’estructura d’un bon post, textos que diuen, textos que connecten.

SETMANA 9. Instagram com un pro

Entenent l’analítica, programar contingut, reciclar contingut, estratègies per créixer ràpid.

SETMANA 10. Preguntes finals

Sessió final de resolució de dubtes i preguntes. 

Passem a l’acció?

10 setmanes (del 5 de febrer al 4 de juny)
amb una sessió en línia de 2 hores cada 15 dies.
Dissabtes de 9 a 11h.

Utilitzem cookies perquè tinguis una millor experiència de navegació. Si continues navegant estàs acceptant la nostra política de cookies, clica per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies