Susana Jimenez serveis màrqueting Girona
L'emprenedor projecta la seva il•lusió i pensa que tots estan esperant que obri les portes del seu establiment, i això, en la majoria dels casos, lamentablement no sol ser així.
En tornar-me a instal•lar a Girona i passejar-me pels seus carrers em va envair una sensació agredolça. Barreja entre l'alegria de veure que s'obrien nous i moderns establiments i el desconcert en veure que pocs dies després, i en el mateix carrer, ja n'havien tancat d'altres que no feia ni tres mesos que havien obert. O pitjor encara, descobrir carrers sencers que han passat de ser grans eixos comercials a carrers quasi inhòspits on els comerços de tota la vida han anat tancant un després de l'altre sense ser reemplaçats.
Però allò que ara realment em preocupa és quan a l'obertura d'un establiment, en el que veig clarament que els propietaris hi han posat tota la il•lusió i una gran inversió, la intuïció em diu que no durarà gaire.
En general els establiments de barri tenen molt de cor, però pocs són els propietaris que fan una anàlisi prèvia abans d'obrir el seu negoci o un seguiment per corregir errors.
Per sort però, cada vegada hi ha més convençuts que el màrqueting no només és per a les grans empreses.

Si pertanys a una associació, gremi o escola et convido a incorporar aquests tallers de formació en màrqueting a les activitats que realitzes. Els meus tallers s'adrecen a propietaris que:

Volen canviar allò que no els funciona

Innovar en la seva activitat comercial

Actualitzar els seus coneixements

Els teus socis i usuaris aconseguiran entendre quin és l’impacte de cada acció que fan.

 

Planificaran les accions més adequades en cada moment.

 

I sabran que és possible fer-ho de forma ajustada al pressupost aconseguint resultats.

Aprendran a analitzar el seu negoci i a aplicar les eines per:

Identificar allò que els diferencia de la competència.

Definir els valors pels quals volen que es regeixi el seu negoci.

Identificar el seu client ideal i la forma de parlar-hi.

Estratègies i accions online i off line més convenients en cada moment.

Tècniques de fidelització del client.

Aplicar solucions efectives de casos d'èxit al seu negoci.

No és una xerrada ni una exposició. És un formació de màrqueting amb un enfocament totalment pràctic.

Llenguatge clar i exemples reals amb els quals s'identificaran. Eines i tècniques que podran aplicar als seus negocis. I una sessió de consultoria de 30 minuts posterior per resoldre els dubtes que hagin pogut sorgir en l'àmbit particular.

Contacta'm i organitzem el taller idoni pels teus socis i/o usuaris.

Vull contactar amb tu

Utilitzem cookies perquè tinguis una millor experiència de navegació. Si continues navegant estàs acceptant la nostra política de cookies, clica per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies